duminică, 30 mai 2010

Game,set,MATCH!


Ceea ce la inceput parea un simplu joc de badminton, s-a transformat intr-un meci de tenis, ce e pe cale sa ia sfarsit. The ball is in your court. E mingea de game, set si MATCH. Timpul mi se dilata, in asteptarea serviciului tau. Inima-mi tresare de fiecare data cand bati tacticos mingea (un preludiu al loviturii tale decisive).
Iti pot citi pe chip, in gesturi, dorinta de a pune punct acestui meci. Insa, ma amagesc cu gandul ca nu vei lovi decisiv, doar de dragul jocului. Ca vom lungi acest meci intr-atat de mult, incat audienta se va ridica si va pleca inainte de final. Dar vezi tu, Panfile, orice joc, odata inceput, isi va gasi sfarsitul, chiar atunci cand lumea ti-e mai draga.
Am avut parte de multe mingi frumoase de-a lungul game-urilor, de-a lungul set-urilor, pe care le-am cladit, uneori impreuna, dar de cele mai multe ori unul impotriva celuilalt. Am solicitat fiecare dintre noi cate unul sau mai multe time out-uri (regulamentul a fost unul exclusiv al nostru) , pentru a ne racorda "rachetele"; time out-uri pe durata carora m-am gandit adesea daca ar fi bine sau nu sa abandonez. Dar, de fiecare data am decis sa merg mai departe, asa cum spuneam mai sus, de dragul jocului. In postura arbitrului ne-am pus fiecare, pe rand, pentru a sanctiona greselile celuilalt; greseli nefortate, in multe dintre cazuri... am lovit stramb, ai lovit si tu... am trimis mingea in alte terenuri, ai trimis-o si tu... Am luat amandoi parte la uratirea acestui meci.
Servesti (excelent). Ma intind cat pot de mult, pentru a trimite mingea inapoi in terenul tau (o noua sansa). Aceasta atinge file-ul. Dac-ar fi trecut in jumatatea ta de teren, te-ar fi prins pe contre-pied (picior gresit) si, astfel, as fi salvat o minge de match. Dar nu a fost asa. Mingea nu a trecut de partea cealalta a file-ului. Ai castigat? Se pare ca da. Totusi, how can someone win if winning means that someone loses? (un vers din melodia "The Scatman", interpretata de Scatman John).

Game, set si MATCH!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu