vineri, 7 mai 2010

Om bogat, om sarac.


Daca as fi fost mai bogat, probabil ca as fi plecat fara nici un resentiment din tara asta. Sau poate ca nu. Poate as ramane in acest carnaval numit Romania. As ramane doar pentru a ma amuza teribil de circul ce ne este servit zilnic de mai marii, de scenaristii acestui film prost al democratiei (mimate si adesea slobozite in discursurile publice). Mi-as procura o cutie imensa de floricele (am inteles ca asa se procedeaza cand te uiti la film), mi-as cumpara o plasma cu a' mai diagonala si m-as distra copios pe seama tumbelor pe care le executa, la ordin, desigur, alesii poporului.

Atunci cand amuzamentul si jubilatia mea interioara s-ar transforma in greata, as pleca in concediu in alte tari. As calatori. Unde? In lumea cu adevarat civilizata, acolo unde circul nu este un concept national, un concept de mentalitate si comportament colectiv. As vizita fel si fel de loc'soare de prestigiu, as merge probabil la un concert (dar nu Lady Gaga sau Rihanna).

As dori sa merg la un meci de fotbal al celor de la Liverpool pe Anfield, sau la Bayern pe extraordinarul Allianz Arena. As dori sa-i vad pe cei de la Green Day in Glastonbury. Sa trag cu pofta un ultim fum dintr-un Pall Mall Lights la poalele lui Big Ben, atunci cand acesta bate de fix. Si cate n-as mai vizita, si cate n-as face...

Dar nu sunt bogat, tu poate ca esti. In cazul asta, te-as ruga, daca vei ajunge in vreunul din locurile pe care le-am enumerat, sa-mi trimiti macar o vedere, in care sa-mi spui ca esti bine si ca te gandesti la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu