luni, 17 mai 2010

Campionatul de fotbal al claselor a XII-a - Liceul ION LUCA




Asadar, elevii claselor a XII-a au dat bice astazi traditionalului campionat de fotbal. Ziua a fost deschisa de clasele XII C si XII E. Dupa doua reprize a cate doua zeci de minute de joc, XII C-ul (C-ul vine de la "Chivu") a maturat pe gazonul sintetic de la Yanis cu fotbalistii din E, scor noua la trei (scor de polo).
Cel de-al doilea meci a avut ca protagoniste clasa bunului meu prieten Bogdan S., XII D, si XII H-ul lu' Roty. Ca un bun prieten ce sunt la randu-mi, "l-am incurajat" pe Bogdanel (ii spun asa ca e mic de statura) cu un pronostic taios: opt la unu pentru H. Am gresit cu putin, scorul final fiind de noua la unu (ce aproape am fost!).
Cireasa de pe tort (sau bomboana de pe coliva pentru altii) a venit odata cu meciul claselor XII A si XII F, cu subsemnatu' aparand spatiul dintre buturile ultimei mentionate. Fara a avea prea mult de munca (doar cateva suturi pe poarta), am decis sa-mi pastrez energia pentru injuraturile rostite printre dinti, dar si pentru momentele de bucurie provocate de golurile alor nostri (ambele goluri au fost inscrise de Pepo: primul in urma unei balbaieli in preajma careului advers, iar cel de-al doilea printr-o lovitura de cap bine plasata, dup-o centrare de jde metri a lui Mihai). Au marcat si cei din XII A, din penalty. Scor final 2-1 pentru F si, momentan, suntem lideri in Grupa a doua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu