joi, 6 mai 2010

Vreau sa va doara!

Mi-e greata de toti viermii care au manarit 2-3 telefoane la viata lor si brusc sunt mari afaceristi. Mi-e greata de toate pitzipoancele, care se dau fete mari prin BMW-urile altora si care au plantatii de boscheti pubieni (asta probabil pentru ca sunt neatinse, sexual vorbind, si "baietii" nu am cum sa le vada blana). Mi-e greata de toate ipocritele care iti vorbesc pe un ton pitigait si constipat, cu batai din pleoape regulate, care, evident, se infatiseaza la randul lor in "virginele supreme". Mi-e greata de toti Brad Pisatii analfabeti, care, pe langa faptul ca nici macar nu stiu cat inseamna 20 de cm, au tupeul de a se autocataloga "mari combinatori de femei". Mi-e greata de prost gust, de cocalarism (vestimentar, comportamental).
Sper sa am ocazia de a va vedea pe toti tavalindu-va in chinuri! Vreau sa va doara!:D

Un comentariu:

  1. Stii ca era vorba aia care seamana cu ce ai zis tu : `` cica copii care sunt urati de mici sunt frumosi cand sunt mari , iar eu eram atat de urat cand eram mic `` :)) Stii ca iti apreciez `scrisu` ...bravo !:)

    RăspundețiȘtergere