miercuri, 18 ianuarie 2012

Imi amintesc...

Mi te amintesc, mi te suspin
Si, totusi, mi te bucur.
Mi te-am simtit a tandrete, acum mi te simt a chin.

Mi te-amintesc a pasiune,
A dragoste si a fior.
Ne izolam complet de lume,
Doar c-o usa si-un zavor.
Mi te-amintesc si-a suparare,
Tragand cu ciuda din tigara.
Fara cearta ce rost mai are?
Fara ploi, ar mai fi vara?

Mi te-amintesc cand ne-am cunoscut.
E ca si cand ieri s-ar fi-ntamplat,
Dar nu vreau sa-mi amintesc cum a durut,
Cand imi amintesc ca ai plecat.

Acum, ma sprijin de amintirea zilelor cu tine,
Si ma amagesc cu cea a noptilor cu noi.
Am fost egoist, ma gandeam numai la mine.
Nu stiam ca unu si cu unu fac doi.

Mi-a mai ramas doar sa mazgalesc
Of-uri si suspine-ngramadite-n trei cuvinte.
Constient ca acum platesc
Cu durerea aducerii aminte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu